Beoordeel deze pagina
8,9/10 (10)
test

Hypotheekforum

Vraagje

4 jaar geleden door D.iscreet 292

We hebben een hypotheek van 178.500 daarbij een aantal leningen van totaal ongeveer 35000 wat open staat 15% rente We hebben 3 delen in onze hypotheek meeneemhypotheek aflosvrije en meeneem groei hypotheek

ons jaarinkomen van beide is 41 717 En alleen ik heb een vast contract mijn man helaas niet hij heeft nu een bedrijfsongeval gehad en kan nog lang duren maar had sinds november vorig jaar wel een contract geen vast

Nu lossen we in principe niets af maar gooien we ons geld in het putje In 2016 loopt onze 10 jaar af en moeten we de rente veranderen

Ik wil graag onze hypotheek laten omzetten in minder rente nu 5,7 % en dat we ook aflossen Maar onze leningen zitten in de weg en geen bank wil dit accepteren Hoe kan ik dit aanpakken ik weet het niet meer ik heb nu zoveel lasten en kan maandelijks niet meer rondkomen

Mvg Kitty

4 jaar geleden door D.iscreet

Binnen 5 minuten overzicht van de laagste rentes, uw maximale hypotheek en de netto maandlasten?

Doe hier de berekening online

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste hypotheeknieuws en de laagste hypotheekrentes? Meld u aan voor onze gratis nieuwsbrief.