Beoordeel deze pagina
8,9/10 (10)
test

Hypotheekforum

hypotheek ondernemer

4 jaar geleden door van dort 303

Hallo,

Ik ben sinds 4 jaar mede eigenaar van een gezonde v.o.f. . Ook ben eigenaar van een hypotheekvrij appartement met een w.o.z waarde van 125.000 euro . Ik heb dit appartement verhuurd voor 600 euro in de maand . De waarde van het appartement en de huurinkomsten beschouw ik als een soort pensioen dus ben ik niet van plan het in de nabije toekomst te verkopen. Ik woon momenteel bij mijn ouders maar wil graag een appartement voor mijn eigen kopen . Voor aankoop van dit appartement heb ik ook 40.000 euro eigen vermogen dat ik wil gebruiken voor de aankoop hiervoor . Ik weet dat het lastig kan zijn voor een ondernemer om een hypotheek te krijgen maar mijn vraag is hoe de hypotheekverstrekkers naar mijn situatie zullen kijken. Maakt het veel uit dat ik een hypotheekvrij pand bezit met huurinkomsten en eigen vermogen mee wil financieren ? Of kijkt de bank alleen naar de jaarcijfers van de v.o.f ?

Binnen 5 minuten overzicht van de laagste rentes, uw maximale hypotheek en de netto maandlasten?

Doe hier de berekening online

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste hypotheeknieuws en de laagste hypotheekrentes? Meld u aan voor onze gratis nieuwsbrief.