Beoordeel deze pagina
8,9/10 (12)
Bedankt voor uw beoordeling

Hypotheekforum

Hypotheek 'nemen' met een Rabokrediet 6500

4 jaar geleden door Willem 434

Beste,

Wij willen een woning kopen aangezien we klaar zijn met huren. Huren kost gewoon te veel geld in verhouding. Mijn jaarinkomen (32000) en zij heeft een jaarinkomen van (18500) Beide net onder de 30 jaar jong.

Echter, ik heb nog een Rabobank krediet lopen. Dit was 5 jaar geleden een lening van 6500 euro, dit is uiteindelijk een krediet geworden. Doordat ik het constant heb gebruikt. zit ik nu nog aan een restant van 6000 euro. Ik maak iedere maand 130 euro over. (verplicht) renteloos.

Wat is het gevolg voor de hypotheek hoogte? Kunnen wij wel een hypotheek krijgen? Zo ja, wat zou de max. hoogte zijn?

Bedankt! Gr Ricardo

4 jaar geleden door Willem

Hi Erik, bedankt voor de snelle info.

Wij hebben een vast contract inderdaad. Wij hebben een woning op het oog van 192.000 k.k. Dit moet dus geen problemen geven? Hoe zit dat met de maandlasten als we dezelfde berekening zouden maken?

Ik dacht altijd dat die 6000 euro aardig voor problemen kon zorgen, dit valt dus eigenlijk hardstikke mee zo te zien.

Gr Ricardo

Binnen 5 minuten overzicht van de laagste rentes, uw maximale hypotheek en de netto maandlasten?

Doe hier de berekening online

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste hypotheeknieuws en de laagste hypotheekrentes? Meld u aan voor onze gratis nieuwsbrief.