Beoordeel deze pagina
8,9/10 (12)
Bedankt voor uw beoordeling

Hypotheekforum

Huis kopen als semi zzp'er

3 jaar geleden door Joren 509

Hallo,

Wie heeft ervaring in deze situatie:

Ik ben gastouder, ben nu bezig met mijn 3de jaar heb een toezegging voor een hypotheek met prognose voor 2015. Mijn eerste jaar heb ik netto 10,000 euro verdiend Mijn tweede jaar heb ik netto 32,000 euro verdiend Mijn prognose van 2015 is netto 43,000 euro

Ik sta niet ingeschreven bij de Kamer van koophandel maar wel bij de belastingdienst aangemerkt in box 1(?) voor zelfstandige.

Mijn man werkt in loondienst en heeft een bruto salaris van 38,000 euro. We hebben een huis die net verkocht is met 10,000 euro restschuld, het nieuwe huis wat we op oog hebben is 200,000 euro. Kan die 10,000 euro mee gefinancierd worden? We willen graag voor 50,000 euro verbouwen, is dat mogelijk? We hebben oplevering 2 september voor de verkoop van ons huis, we kunnen maandelijks 35000 euro sparen, kan dat nog mee genomen worden als minus restschuld? Of beter investeren in het nieuwe huis? Het nieuwe huis is namelijk tevens mijn werkplek als Gastouder.

Oude huis gekocht door mijn man alleen voor 145000 euro Verkocht voor 135,000 euro Nieuw huis 200,000 euro Liefst verbouwen voor 50,000 euro

Bank, Rabobank, spaarhypotheek 10 jaar vast, opgebouwde credit 6000 euro.

Nu een totaal afwijkende vraag, voor mijn werk moet mijn nieuwe huis 8 weken van te voren gekeurd worden, die mensen wonen er niet meer zou je een uurtje de sleutels mogen lenen voor de keuring?

Hoor graag van jullie

Samantha

Binnen 5 minuten overzicht van de laagste rentes, uw maximale hypotheek en de netto maandlasten?

Doe hier de berekening online

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste hypotheeknieuws en de laagste hypotheekrentes? Meld u aan voor onze gratis nieuwsbrief.