Beoordeel deze pagina
8,9/10 (10)
test

Hypotheekforum

hypotheek deels met pgb inkomen

2 jaar geleden door ananda 678

wij willen over een jaar of 2 a 3 een huis gaan kopen.(omdat wij nog even verder willen sparen, en redden ons nog even in onze huurwoning) mijn man is in loondienst en verdient een goed salaris en ik heb een inkomen via pgb van onze dochter. Dochter valt onder wlz en heeft een indicatie voor onbepaalde tijd.

wij hebben (bijna) genoeg eigen geld om verbouwingen en kosten koper te betalen. nu willen we een volledige hypotheek op zijn inkomen en een stukje op mijn pgb inkomen zodat we iets meer keuze hebben wat voor huis wij kunnen kopen.

Wij hebben inmiddels al op vele sites gelezen dat het (bijna) onmogelijk is om met een pgb inkomen een hypotheek te krijgen maar geld dit ook als je man gewoon een fulltime inkomen heeft en we maar op mijn inkomen ongeveer €50.000 euro erbij willen lenen? zodat wij een schapelijk bedrag hebben om een redelijk huis te kunnen kopen..

iemand tips of ideeën hierover?

alvast bedankt groet daco

Binnen 5 minuten overzicht van de laagste rentes, uw maximale hypotheek en de netto maandlasten?

Doe hier de berekening online

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste hypotheeknieuws en de laagste hypotheekrentes? Meld u aan voor onze gratis nieuwsbrief.