Beoordeel deze pagina
8,9/10 (10)
test

Hypotheekforum

NHG hypotheek willen, maar nog een lening staan van 6000 euro

4 jaar geleden door Tinus 600

Goeiedag,

Ik heb een buitenkans gezien voor een nieuwbouwwoning: 99.500 met een meerwerkpakket van 9.250

(ik weet die lening is klote, maar dat is ivm verleden helaas niet anders) ik ben druk aan het aflossen maar dit is een kans die ik niet mag laten liggen)

Ik heb een vaste baan met een jaarsalaris van 30526 De lening betaal ik elke maand af met 100 euro

Ik wil graag een annuiteitenhypotheek van 10 jaar rentevast en de rente is nu 3,9 % en volgens mij is een deel renteverlies tijdens bouw ook handig om mee te nemen in de hypotheek

Zou het een probleem zijn om een hypotheek te krijgen, ik hoor namelijk diverse verhalen in gesprekken die ik heb gehad :(

Ik woon vrijgezellig nu in een huurwoning met 555 last

sorry als ik wat warrig overkom ;-) Ik vind het best ingewikkeld allemaal, vooral omdat het bij 1 lijkt alsof het lukt en bij de ander gaat het krap worden?

Alvast dank voor antwoorden.

Groetjes

4 jaar geleden door Heeren226

Welkom bij Howard Lening Fondsen INC als onderdeel van haar welzijn pakket is het aanbieden van een drijvende lening tegen 2% rente zonder onderpand security.This is om individuen te helpen en bedrijven bereiken hun financiële doelstellingen.

• Persoonlijke Lening (ongedekte)
  • Business Lening (onbeveiligde)
  • Schuld Consolidatie Lening
  • Verbeter uw huis

Hloanfunds@gmail.com: Alle antwoorden moeten naar e-mail worden doorgestuurd

Zodra wij de aanvraag ontvangen, dan zullen wij uw lening proces aanvraag tot goedkeuring

Bedankt en vriendelijke groet. Howard Lening Fondsen hloanfunds@gmail.com

Binnen 5 minuten overzicht van de laagste rentes, uw maximale hypotheek en de netto maandlasten?

Doe hier de berekening online

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste hypotheeknieuws en de laagste hypotheekrentes? Meld u aan voor onze gratis nieuwsbrief.